Angående "nu är det min tur att fråga er"

Eh, angående det här med "nu är det min tur att fråga er"  så hade jag tänkt att fråga om ni kunde berätta en kul historia ni hade varit med om, men det var ingen som fattade så jag strök det och gjorde ett nytt inlägg då jag bad er berätta en rolig historia.
Kika lite längre ned bland inläggen så förstår ni nog.

Förässten, jag har lyckats att ta mig ur det här tältet.

Och nu kanske ni undrar vad jag äter, eftersom jag berättade att jag ätit upp mina prickiga korv mackor för länge sedan. Jag har kommit på en diet som mättar. Den gör absolut susen. Och nej, det är inte älgkorvar jag äter. Jag tog efter ekorren och nu sitter jag här uppe i ett träd och skalar kottar.

Jag vågar däremot inte ta mig ned, eftersom att älgarna kom tillbaka när jag klättrat upp i den här granen med laptopen under armen. Så nu sitter jag här på en smal gren, balanserar både mig själv och laptopen medan jag skalar kottar, äter kottar och viftar med min länga ludna svans.

Jag har fått några nya vänner. Jag kallar de Eko, Eka och Ikea. Mina snygga ekorrvänner alltså, ni skulle se dem.
De dissar inte i alla fall, *HOST-hagrid*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Frågestund hos mig kom gärna in och ställ en fråga :)

2009-06-06 @ 20:37:17
URL: http://jeessicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0