GÅ IN PÅ FEFO FFS!

Hej allihopa! Hoppas ni har haft en bra lördag, med mycket godis, läsk och kittelkakor.
Jag lyckades till slut ta mig ut ur skogen, det kom en blå bil utan förare och hämtade mig. Så idag, eller i alla fall den biten som var kvar av dagen för de har ju långöppet här, har jag och min kära kusin Barney varit i Diagongränden och på Kings Cross och tittat på kläder. Tyvärr har jag LIIIIITE svårt att bestämma mig, så det blev inte av att jag köpte nåt. Men fred köpte en bikini, och imorgon ska jag tillbaka och titta på mer kläder! Och då ska det handlas kära vänner....ack.

Föressten har jag och Barney gjort en planering angående hur allt ska planeras imorgon:
What to buy: (avada kedavra)

1. Vi styr stegen mot AA (anonyma alkoholister)
2. Väl inne på AA ber vi om hjälp
3. Barney rabblar upp klänningens namn
4. Vi beskriver klänningens utseende (jag behöver en till bills och fleurs bröllop)
5. Jag nämner något om dess färg(solgul, det bringar lycka säger pappa)
6. Förhoppningsvis hittar personalen klädnaden och tar fram den.
7. Jag prövar klänningen den sitter bra.
8. Under tiden jag prövar springer Barney runt i butiken och hämtar bikini(Harry och jag ska till simhallen på Torsdag)
9. Jag prövar bikinin
10. Hoppas att den sitter bra
11. Barney kacklar som en höna
12. Han flaxar med vingarna
13. Mjölkad ko.
14. Barney flyger ut ur provrummet och hämtar jeansshortsen


Föressten, jag måste verkligen tipsa er ALLA att besöka fefo.se, det är som en helt ny värld öppnar sig, tro mig, ni kommer INTE bli besvikna!
http://www.fefo.se/

När Barney och jag kom hem besökte vi fefo (barney är väldigt fascinerad över internet) och vi drack Mrs. Weasleys juice och åt godis. Sen såg vi en lääääskig film med faster Muriel.  Den hette The Omen. Scaaaary.

Här kommer lite bilder:

JAG KAN KNAPPT TITTA!



Föressten på bussen var det en busschaufför på bussen som pruttade i mikrofonen(kan inte gå in på detaljer)


Juice är gott:



barney och jag har druckit ca 10 koppar te

NU ÄR JAG KISSNÖDIG


Vi hörs imorgon kära blogg.
Om ni undrar något är det bara att fråga!

nej, jag hittar inte bilderna på google.


Kommentarer
Postat av: Snilleblixten

den där prutt grejen på bussen såg jag också.

då satt vi nog på samma buss.

2009-06-07 @ 10:50:23
Postat av: sanna

hahahahah rolig blogg!

2009-06-08 @ 15:41:28
URL: http://buckwheat.blogg.se/
Postat av: maraboubajs

SATT DU MÖJLIGEN PÅ BUSS 401?

2009-06-08 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0