Hej och håååå!

Hej och hå i böljan den blå. Mitt lillfinger är blått.
Det är sant. Jag trillade ner från grenen, med laptopen över mig och landade på lillfingret, mitt i alla älgskitar. Då, kära vänner önskade jag att jag hade en flygande matta. Men den fanns bara i mina önskedrömmar och ner i älgkorvarna blev det.

Jag doftar inte så gott, men jag är mätt efter alla kottar i alla fall. Liksom igår kan jag höra hur älgarna smyger omkring utanför tältet och jag är livrädd.

Jag tänker sjunga en sång för att rädslan ska försvinna, vad tror ni om "What is that mysterious ticking noise"?
Är ni med mig?
"Hmmm, what is that mysterious ticking noise? Over here, not oveer there. Trying to cath it. Snape Snape Severus Snape Snape Snape Severus Snape DUMBELDORE Snape Severus Snape DUMBELDORE Snape Severus Snape DUMBELDORE Roon Roon Ron Weasly Roon Roon Ron Weasly Roon Hermione Hermione Hermion Hermione Hermione Harry Potter Harry Potter Ooh Harry Potter Harry Potter Yeah Harry Potter Harry Potter Ohh Harry Potter Harry Potter that's me. Snape Harry Snape Harry Snape Harry Snape Harry Snape Harry Snape Harry Snape Harry Snape Harry DUMBELDORE Heeermione Snape Harry Potter I'm Harry Potter I'm Harry Potter Harry Harry Potter. Singin our song, all day long att Hooooooogwwaaaarts! I found the... blablablab... YEEEEEEEEEAH!!! POOOOM! Hahahhaahaha, Voldemort Voldemort OOooh, Volde Volde Volde Voldemort"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0