Grillkväll

Igår kväll avslutade jag, Herman, Kvast, Ron och en som Herman kände som hette Lola vardagsveckan och startade helgen med en mysig grillkväll vid en fin sjö. Jag fick läskiga tankar när jag satt där och jag tror jag såg en sjöjungru, precis en sån som i Harry Potter och den flammande bägaren. Scary movie alltså... huh!

Det var absolut en lyckad kväll. Jag och Lola kom väldigt bra överens, så jag fick en ny vän på köpet. Och en extra läsare till min blogg. Hon gillade inte Harry Potter så mycket, men var hemskt förtjust i Sagan om ringen.
Hejdå för idag, imorgon ska Herman få gästblogga, han har tjatat så om det.

Harry, jag tänker på dig hela tiden. <3

Kommentarer
Postat av: malin ♥

haha snygg;)

2009-06-14 @ 12:23:14
URL: http://malinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0