Kvast, Ron, Herman, Barney & Jöns - jag älskar er, mina vänner!

Igår kväll när jag berättade om att jag skulle göra stockholm, kanske många tänkte; en söndag?
Och ja, det stämde, det var söndag igår. Kul va?

Alltså, det var helt sjukt kul! Jag mötte upp Barney som hade med sig kompisen Jöns, som jag nyss lärt känna plus att Kvast, Herman och Ron, mina allra bästa vänner, rest lagom till att vi skulle ut i vimlet.

Tillsammans gjorde vi Stockholms skogar. Vi besökte det vilda nattlivet. Det vilda nattlivet var djuriskt. Överallt kryllade det av djur, stora och små. Ni skall veta att det finns både vildhästar och snorkråkor.

Efter en stund blev vi törstiga, och då var det tur att jag hade tagit med mig sockerdricka.

Blev lite sugen på älgkorv efter helgens lilla olycka i skogen.
Ska nog kila iväg till närmaste butik och inhandla det...

Imorgon bär det av hem igen. Trist att lämna Barney och Jöns, men vi har lovat varandra att hålla kontakten, och snart ska de hälsa på mig!

Kommentarer
Postat av: Snilleblixten

åh, herre gud, det där med stockholms skogar måste jag utforska!

älskar din blogg, btw!den är gryyymt snygg!

2009-06-09 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0