OLA SENORITA BAMBINO BAMBINO

JAG ÄR I SVERIGE!!!!!!! tack och lov för det flygresan var verkligen inte nåt jag vill minnas jag satt nämligen bakom en människa som luktade prutt hela vägen till kina jag svär på harrys knotiga knän!!!!!!
i spanien har jag trollat  mest hela dagarna, små missöden har uppkommit docksom alltidnär man ännu inte är en fullfjädrad trollkarl (bubble bubble 3år kvar), en gång råkade je blåsa upp min moster cill när hon sa att jag var ful så att
hon flög iväg *otur**stön* sen har ja inte gjort nåt mer vad jag kan minnas ja har problem med reumatism förstår ni då  kan tanka snurra till så man inte har nåt koll egentligen borde jag ha ett sånt här (ooohh minnessåll minnessåll).
vykort har je också skickat bland annat till Ron här kommer en bild på Ron:



ja hade tänkt att skicka till harrysven också (ve och fasa) men lägligt nog (not men hennes mamma hade nog fått en smärre chock om le cart postale kommit fram) hade je inte hans adress. David skicka ja till också, här kommer en bild:

daveboy :) alltid glad
och nej, han e inte gay även om man kan tro de vid första anblick


MUPP MUPP, KOMMENTERA OR I HEX YOU I'M WATCHING YOUR BACK

bubble bubble dudley rör om kitteln
-tills nästa gång
jag föredrar att vara anonym

Kommentarer
Postat av: ellinor är bäst

VI HAR SAKNAT DIG MIN VÄN!:D<3

2009-07-01 @ 17:37:27
URL: http://tipo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0