Onsdag

Förlåt för att ni inte fick Barneys outfit från i söndags när vi gjored stockholms djuriska skogar.
Får den kanske imorgon, om det är Ok för alla?
Bra, tänkte väl det.

Igår kilade jag iväg på min ombyggda cykel med inbyggd kvast till ICA för att köpa älgkorvar. Så himla smakfullt. Och varje gång det blir korv till mat i skolan tänker jag på den där hemska natten då älgarna sprang omkring mig.
Älska älgkorv!<3

Snart är det lördag. Då ska jag, Kvas, Herman och Ron ta en fika. Det har vi bestämt, och oavsett väder ska vi sitta ute och fika. Bara för att det är så himla mysigt. Så om ni ser fyra galningar med full regnklädsutsyrsel och sydväst på huvudet är det förmodligen vi.

dom är heta, det sa i alla fall en som hette greta
hon träffade vi på en annan gång när vi alla fyra gick promenade med varsin sydväst.

Kommentarer
Postat av: Snilleblixten

hm, de där hattarna är faktisk helt okej när jag tänker efter lite med min lilla skalle.

tror nog att jag ska införskaffa en sådan silren brun.

2009-06-10 @ 17:16:26
Postat av: Mia

hahahaha, så skön blogg.

älgkorvar är faktiskt gott, vi brukar äta det på söndagar imin familj, tradition du vet :D

2009-06-10 @ 17:20:00
Postat av: MT

haha, fan vad härligt! jag ska starta en ny kategori på bloggen som heter poppsnöre - som är sp egnad till mina läsare så det vorde supercoolt om du kunde skicka en bild på dig själv ( "poppsnörebild" enlig hogwarts?) Du fattar vad jag menar?;)

2009-06-10 @ 17:20:06
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0