Stockholm - Sverges huvudstad.

Jag tänkte göra stockholm ikväll. Får se vart det bär av, men Stockholm är jag säker på. Med Barney såklart.
Det här är dagens outfit. Och då menar jag inte önskeoutfit, utan riktig outfit.

Glasögon: BR


Smaragdgrön hatt: Sagobutiken, avdelning "Robin Hood".


Kunglig mantel med kronor på: Madam Malkins


Solgul dress som jag köpte igår: ÖB (överskotts bolaget)


Harry Potter skor: fick dem i julklapp, vet inte vart de kommer ifrån


Väska: Ebay

Och i väskan ska jag ha:


Mugg som man kan dricka ur ifall man skulle få lust: Chihhuahua AB (?)


Ifall man skulle törsta: ICA


Harry Potter kit: Toys R' Us

Vad Barney hade på sig får ni se imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0