Film maraton!

Idag har jag fortsatt att se på mina Harry Potter filmer. Jag har sett 2:an och 3:an idag. Som jag sa blev det te, kuddar och smaskiga, magiska chokladbönor. Plus några svävande mynt, som de kallas.
Det är lika läskigt jag ser filmerna, varje gång. Därför är det bra att ha en sån där ögonbindel som en del har när de sover. Och så öronproppar, såklart. Jag hatar att erkänna det här men en gång när det blev läskigt drog jag ner ögonbindeln för ögonen och satte i öronpropparna. Det funkar så himla bra och jag... jag... jag so... jag somnade...

Kolla in min te mugg.


En anna mugg. Dr Mugg, närmare bestämt!

Tuffing där!

Kommentarer
Postat av: harrypotter

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-05-15 @ 21:14:17
URL: http://maraboubajs.blogg.se/
Postat av: emma

God kväll! :)



Jag har precis haft en frågestund i

min blogg & nu är svaren ute :D

Du får gärna titta in! :) <3



// EB

2009-05-15 @ 21:19:20
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0