Goder afton

Läsarstatestiken har varit helt ok idag med, 68 än så länge.
Idag har jag påbörjat mitt film maraton och det startade jag med "Harry Potter och de vises sten". Tar ett break i film maratonet, men imorgon ska jag se den andra filmen i Harry serien.

Och vad händer imorgon?
Jo, "dagens önskeoutfit" dyker upp som vanligt + lite nya Harry Potter bilder + Harry Potter wannabes.
Vad tror ni om det? Jag tycker det låter bra.

Sov sött och dröm om Harry Potter och hans fantastiska värld, så hoppas jag att ni besöker min blogg även imorgon också.

En sån här hatt tror jag att jag ska köpa. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Höhö, någon som är dålig på att göra dedär asså :P

2009-05-14 @ 21:43:28
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: Edwardssyster

Jag drömde inte om Harry Potter inatt ='( hatten är sådär ;P

2009-05-15 @ 07:05:22
URL: http://lovetaylor.blogg.se/
Postat av: Jennifer

DIN BLOGG ÄR GRYMT BRA!!!

har sjävl en harry potter blogg!

är oxå harry potter freak :P

JUST LOVE YOUR BLOG!!!

2011-08-07 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0