HARRY = KÄNDIS!

Vinglande gitarrer och lyxiga cegarrer!!!!
Woooow... Det här ska lugnt bli mitt nästa köp! KOLLA KOLLA KOLLA!

En sak till... de nämner Harry Potter i den här texten! Cooolt, right?!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaja, nog om det. Nu tänkte jag berätta att jag jobbar på morgondagens önskeoutift. Den här outiften är nog den som jag önskar mig mest. Den är så vacker, färgstark och stilren. Previs som jag vill ha det!

Funderar också på att köpa hem en ny häx hatt från BR. Jag menar, deras hattar är nog de mest lika de som finns i Harry Potter filmerna jag kan hitta.

Tjingeling, glöm inte kolla min blogg imorgon, då Dagens Önskeoutift äntligen kommer!!!!!
Ha det bra, alla Maraboubajs-lovers!

Kommentarer
Postat av: ellinor

köp haten!

2009-05-28 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0