Harry Potter och den svävande näsduken.

Åh, jag vill börja med att be om förlåtelse. Hur trodde jag att ni skulle klara er utan min blogg ett tag?
Just nu, är det väldigt mycket. I skolan håller jag och två kompisar, Ron och Herman, på att göra en egen uppsättning av Harry Potter Puppet Pals - The Mysterious Ticking Noise. Alla dockor är snart klara och Harry blev vrålsnygg!

Hemma håller jag oftast till i källaren nu för tiden. Jag håller nämligen på att komponera ihop ett soundtrack till vår föreställning "Harry Potter och den svävande näsduken". Det är jag, Ron, Herman och Kvast som håller på att sätta ihop föreställningen. Första föreställningen går av stapeln den 1 juni i en liten skogsdunge. Tyvärr är den inte till för allmänheten(jag vill inte bli så känd), utan bara för våra närmaste vänner.

Jag bloggar inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0