Svar på era frågor!

Ni undrar, jag svarar! Inte så svårt, var det någon som inte hängde med i reglerna?
En sak till. Jag tog mig tiden att länka till de som hade bloggar så kolla in på dem nu, så jag inte har gjort det i onödan.
Tänk på att jag faktiskt kunde ha gått och fiskat istället!

Hannah:
vilken är din favoritkaraktär i HP?
Draco Malfoy, han är het. Fast Hagrid är riktigt mysig, tycker jag.


Nikolina:
kissat stående? :D
Massor av gånger. Senast i skogen, om det räknas?

Hannah:

det galnaste du skulle kunna blogga om?
Möjligtvist konst.

Jessica:
spelar du fotboll?
Jag tycker det är väldigt roligt att spela fotboll eftersom jag är så himla bra på det. Jag gör mest mål i hela... klassen. Hmehum.

Michaela:
önskar dig en härlig helg med massor av roliga timmar.
Spännande.

Erica - Gröna Lund arbetare:

vill du vinna 2 fria entré och 4 fria åk på Gröna Lund? Kolla då in på min tävling på http://icasasikter.blogg.se
Ingår en resa till Hogwarts? ALLA MINA LÄSARE, TA DENNA CHANS OCH VAR MED OCH TÄVLA OM BILJETTERNA, FFS!

Emma:
favoritfilm?
tre egenskaper du gillar hos dig själv?

Favoritfilm: Bröderna Lejonhjärta
Tre bra egenskaper hos mig:
1. Jag liknar Hermione med mina stora framtänder och fluffiga hår.
2. Jag kan sjunga hela HP puppets pals - The mysterious ticking noise.
3. I trödslöjden gjorde jag en väldigt fin trollstav, för några år sedan, alltså.


Sofia:
brukade du kolla på Dr. Mugg när du var liten?
Ja, varje dag, såklart! Jag var lite hemligt kär i Kapten Filling.


Johanna:

vilket är ditt första minne någonsin?
När jag blev jagad av Faster Marges bulldog, Ripper, upp i ett träd. Där fick jag sitta i flera timmar innan jag vågade gå ner.

Louise Hanish:
pinsammaste du varit med om?
När min kompis Ron och jag skulle göra dubbelkullerbytta på gympan råkade han trycka på min mage så att jag fjärtade jätte högt.

Lisa:
Vad fick du ditt bloggnamn ifrån? Gillar du både bajs och choklad eller? När kommer nästa Harry Potter film ut?
Såklart jag gillar både bajs och choklad och det var grundpelaren i den här bloggen.
15 juli är premiären på BIO.

Malin:
Hur kom du på ditt namn? Tycker du Dobby är gullig? :)
Hur jag kom på mitt namn? En helt vardaglig snilleblixt. Inga konstigheter!
Dobby, dobby dobby... vilken kille alltså!


Sandra:
Har du ögonbajs?
(Glöm inte kolla hennes blogg, skrev hon också)
Ett nytt fenomen!!! Spännande, ska kolla det imorgon.

Frida.S
Är din favoritfärg bajsbrun eller chokladbrun? ;)
Oj, den var svår... Jag lämnar frågan obesvarad till nästa gång.

Alina:
Vilken är din favorit klädaffär?
Madam Malkins.

Missextra:
Vad ska du göra i helgen då? :)
Trollkarlsdueller med min kusin. Själv?

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha grymma besökare du har där!:D

Take care:)

2009-05-17 @ 21:01:17
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: ellinor

dregel på malfoj asså¨!

HAHHAHAHAHHAH

2009-06-02 @ 16:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0