RESAN FFS!!!

Pjuuu..! Som jag sa förut så har jag riktigt mycket att göra just nu.
Snart är det sommarlov, och det ska bli så himla härligt! Åh, sommardagar med Ron, Herman och Kvast. Det kommer bli en bra sommar. Förässten, visste ni att jag har fått lite fräknar? Precis som Ron(inte min kompis Ron, utan Ron Weasly i filmen)!!

Imorgon blir den där resan av som jag pratade om
. Det ska bli så skönt att få känna sig som hemma, som i Harry Potters värld. Den där smaragdgröna hatten jag pratade om är gudomlig!

Jag är snygg i den så det blir någ bra. Jag tror folk kommer tappa hakan när jag sitter där på perrongen med min vackra hatt, för ingen har någonsin sett någon så vacker skapelse som min huvudbonad.
Eller jo, kanske i nån film. Robin Hood kanske. Fast bara kanske...

Kommentarer
Postat av: malin

kan inte du visa en bild av dig själv ?

2009-05-31 @ 21:33:32
URL: http://malinswartling.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0